Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9 JTD за първа кола??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    При някои от 2.4-ките има проблем с веригата на маслената помпа, която дрънчи. Има теми във форума, но май се оправя само с нова. Трябва да внимаваш. Също и някоя друга ролка в повече. При нов внос за смяна обикновено са термостат, някой от датчиците на к. вал или р. вал, дискове накладки, демпферната шайба на к. вал, съединител /не дай Боже и демпфер/, празен климатик, разбити горни и долни носачи, биалетки и тампони на предната стабилизираща щанга. Не е задължително да са накуп всички, а може и нито едно да няма, но просто набелязвам неща за огледа.
    Last edited by rossenvn; d.m.y г., 17:33.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #32
      [QUOTE=rossenvn;927406]При някои от 2.4-ките има проблем с веригата на маслената помпа, която дрънчи.


      ..проблема е при 136 коньовите,при 140 и 150 го няма...
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #33
        [QUOTE=undy;927411]
        Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
        При някои от 2.4-ките има проблем с веригата на маслената помпа, която дрънчи.


        ..проблема е при 136 коньовите,при 140 и 150 го няма...
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #34
          WOW! Наистина много подробно сте описали върху какво трябва да наблегнем като ходим да избираме кола, благодаря Надявам се да успея да намеря някоя тук или поне от човек, който харесва марката, за да не се налага да се надлъгваме с автокъщите и да рискувам с някоя гробница И дай Боже наистина горенабелязаните части да не са накуп развалени, че има да я гледам пред блока
          Предвиждането те учи нежно, грешката брутално!

          Comment


          • #35
            Темата която са ти пуснали за сравнение м/у 1.9 и 2.4 е мнооооо стара, намери си по-актуални мнения......
            Има наистина някой малко по-скъпи части, но нека да започнем като начало от данъка и гражданската и т.н.......
            Определено 1.9 110-115к.с. които са ЕВРО 3 ми се струват достатъчен вариант, особено с подходящ ремап даже ми се струва, че въобще не са за млади шофери кат теб.........
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #36
              Аз съм на мнение, че шофьорът преди всичко е човек. А всеки човек е различен. Ако е откачалка и от 2 дена да е шофьор, и от 20 години да е шофьор, и 60 коня да му е колата, и 260 коня да му е колата, си е все тая. Акъл няма ли и с колело ще се убие, че даже и още някой може да претрепа. Харесвам високите скорости, но в контролирани условия и от опитни водачи, тъй че смятам за преувеличено мнението, че младите водачи трябва да карат скопени каруци. И с 60 коня мога да направя поразии. Нямам притеснения относно мощността, защото знам че тя няма да се отрази на стила ми на каране.
              Предвиждането те учи нежно, грешката брутално!

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Vindex Покажи съобщение
                Нямам притеснения относно мощността, защото знам че тя няма да се отрази на стила ми на каране.
                Ей с това изречение показваш, че нямаш опит, в което разбира се няма нищо лошо... Само, че вЕрвай ми - мощността на колата има огромно влияние на стила ти на каране, но не както може би си го представяш (че като караш мощна кола и ще се дърпаш по светофарите примерно)... Като цяло за мен по-мощната кола е по-безопасна в сравнение с по-слаба, когато е в ръцете на човек с мозък в главата си. Лошото е, че последното условие за съжаление не е изпълнено за повечето водачи в БеГе...

                Comment


                • #38
                  Не претендирам да имам опит. Досега съм карал единствено Punto 1.2 16V на полигон няколко седмици. Мисълта ми е, че това че искам да си взема по-мощна кола, не означава точно това, което ти каза - да се дърпам по светофарите и да се правя на гъзе. Това имах предвид, че няма да ми повлияе. И с 1.9 и с 2.4 ще си карам по правилата. Може би като придобия опит, ще почна да я юркам по аутобана, но градско не. А иначе съм на 100% съгласен с теб, че влияе от гледна точка, че се чувстваш по-сигурен при изпреварване например, че свикваш да караш леко, защото върви леко (а не като Пунтото, което трябва до ламарината да натискам, за да дръпне Ама за 86 коня на газ си понавървяваше ) И наистинна за съжаление младите водачи са предимно млади хора без възпитание, морал и ценностна система, та камо ли да влагат мисъл в карането си. Държа обаче да не бъда сравняван с хората, от които се възмущавам (намирам за крайно смешна гледката на 17-годишно 320i мъчещо се да отлепи след като е занесло задница в завой насред София)
                  Предвиждането те учи нежно, грешката брутално!

                  Comment


                  • #39
                    След горчивия ми опит с 1.6ТС, винаги съветвам хората да си взимат възможно по-мощната кола, която могат да си позволят и след това да обслужват на време и с качествени части, без това да е проблем за бюджета им

                    Както се спомена по-горе и с 50 коня бракма можеш да се убиеш и с 500 коня също...Ако си разумен, не ти пречи за първа кола да си вземеш нещо що-годе мощно
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #40
                      Абе то хубаво викате да не се стресирам от цените ама продължавам да чета коментари, в които се говори за 1200 лв. застраховки, по 3-4 хил. лева на година за поддръжка...аз такова чудо не ща Всички ли давате по толкова на година за тия 156-ци?????? Ако да, направо да взимам някой голф двойка и изобщо да не поглеждам хубава кола
                      Предвиждането те учи нежно, грешката брутално!

                      Comment


                      • #41
                        Застраховката(каското) не вярвам да е повече от 400-500лв на година...За поддръжка според зависи какво ще купиш - кутията на пандора
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Vindex Покажи съобщение
                          Абе то хубаво викате да не се стресирам от цените ама продължавам да чета коментари, в които се говори за 1200 лв. застраховки, по 3-4 хил. лева на година за поддръжка...аз такова чудо не ща Всички ли давате по толкова на година за тия 156-ци?????? Ако да, направо да взимам някой голф двойка и изобщо да не поглеждам хубава кола
                          ти знаеш ли че запазен екземпляр Голф 2 под 2 бона трудна работа, еле пък ако е дизел и има клима

                          аз си бех харесал едно Голфче мазно червено 2-ка, лети капли, 1.6 дизел, двувратка и викам това е мойто .. всеки ден из дупките и газ .. да ама не .. оня ми вика от 1800 един лев нема да смъкна и е прав
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Vindex Покажи съобщение
                            Абе то хубаво викате да не се стресирам от цените ама продължавам да чета коментари, в които се говори за 1200 лв. застраховки, по 3-4 хил. лева на година за поддръжка...аз такова чудо не ща Всички ли давате по толкова на година за тия 156-ци?????? Ако да, направо да взимам някой голф двойка и изобщо да не поглеждам хубава кола
                            Нема такова нещо...аз ако давам по 3-4 хилки на година,та аз трябва гладен да седя и жена ми ще ме изгони.....има масло от 12-13лв литър,има и по 35лв и т.н.......бюджета на всеки е различен,но караме едни и същи коли,така че споко....много пари се дават по майстори,аз от това поне спестявам
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #44
                              4 х. на година поддръжка хаха - толкова е лизинг на нова кола и то не някаква смотана а такава , която прави 0-100 за 7 сек.
                              Но за стар дизел може и толкова да се бръкнеш: нова турбина, нова помпа и 2-3 пъти в сервиз зимата заради прекрасната нафта в нашата мила родина.
                              Това е един от лошите сценарии но дори само обслужване, акумулатор , гражданска и каско отиваш на 1х. Гуми са по около 150-160 минимум хубавите. 8 гуми х150 = 1200.
                              Да не забравяме дебитомер. Това не го броих към обслужването а трябваше защото все пак е алфа.
                              Е може и all-season гуми, повечето 'ора в България отричат да има такива въпреки тестовете на няколко независими немски организации ..
                              ...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Vindex Покажи съобщение
                                ...Всички ли давате по толкова на година...
                                Само феновете... Истинските маниаци дават в пъти по толкова

                                Comment

                                Working...
                                X